Logo Logo Logo Logo Logo

Bel ons

E-mail ons
  • Home
  • Onze services
  • Catering
    • Vergaderservices
    • Overwerkmaaltijden
    • Gebak
    • Koek & zo
    • Consumables
  • Kantoorartikelen
    • Archivering
    • Bureau accessoires
    • Enveloppen
    • Notitiewaren
    • Schrijfwaren
  • PV Labels
  • Menu’s
    • Menu shop
    • Stop Food Waste Day
  • Contact
    • FAQ
20
  • Lyreco Correctieroller 5 mm x 8,5 m (per stuk) 3 × €0.56
  • Lyreco Markeerstift, Groen per stuk 3 × €0.37
  • Lyreco Spiraalblok A6, Gelinieerd, per stuk 1 × €2.29
  • Energizer Max Plus AA Batterij (blister – 4 stuks) 1 × €3.99
  • Lyreco flipover papier, effen, 65 x 98 cm, 60 g, 48 vellen 1 × €5.07
  • Lyreco doekjes voor magnetische bordenwisser whiteboard, doos van 5 stuks 2 × €3.00
  • Cilinderpin 14920 10mm assorti 1 × €1.79
  • Lyreco Budget paperclips nikkel rond 32mm 1 × €0.23
  • Lyreco Ordner, A4, Rugbreedte 80 mm, Karton met Polypropyleen, Zwart (per stuk) 2 × €1.92
  • Lyreco Flipoverblok, 63x97,5 cm, Wit per stuk 1 × €5.32
  • Energizer Max Plus AAA Batterij (blister – 4 stuks) 1 × €3.88
  • Lyreco Snelhechtmap A4, PP, 30 vel, Groen (pak – 25 stuks) 1 × €4.76
  • Lyreco permanente marker, fijn, ronde punt, rood per 10 stuks 1 × €2.70
  • Correctbook Notitieboek A5, Uitwisbaar, Gelinieerd, Marineblauw (Per stuk) 1 × €18.56
Winkelwagentje Totaal:€61.22
  • Home
  • Onze services
  • Catering
    • Vergaderservices
    • Overwerkmaaltijden
    • Gebak
    • Koek & zo
    • Consumables
  • Kantoorartikelen
    • Archivering
    • Bureau accessoires
    • Enveloppen
    • Notitiewaren
    • Schrijfwaren
  • PV Labels
  • Menu’s
    • Menu shop
    • Stop Food Waste Day
  • Contact
    • FAQ

Alles wat u nodig heeft

ESFM Kantoorartikelen

Kantoorartikelen

Let op: In het kader van efficientie in het minimale bestelbedrag voor de kantoorartikelen €20.

Onder dit bedrag wordt uw bestelling niet in behandeling genomen.

  • Archivering
  • Bureauaccessoires
  • Enveloppen
  • Notitiewaren
  • Schrijfwaren
View cart “Lyreco Correctieroller 5 mm x 8,5 m (per stuk)” has been added to your cart.

Showing 13–24 of 102 results

  • Add to cart
    Energizer Max Plus AA Batterij (blister – 4 stuks)
    €3.99
  • Add to cart
    Energizer Max Plus AAA Batterij (blister – 4 stuks)
    €3.88
  • Add to cart
    Esselte Presentatieringband, Ringcapaciteit 20 mm, 4 rings, Wit (per stuk)
    €2.44
  • Add to cart
    Esselte Presentatieringband, Ringcapaciteit 30 mm, 4 rings, Wit (per stuk)
    €2.60
  • Add to cart
    Esselte Presentatieringband, Ringcapaciteit 40 mm, 4 rings, Wit (per stuk)
    €2.73
  • Add to cart
    Kangaro klembord, A4, polypropyleen, zwart
    €1.96
  • Add to cart
    Lyreco envelop gegomde klep C4 (doos – 250 stuks)
    €26.34
  • Add to cart
    Lyreco 20 perforator, 2-gaats, zwart (per stuk)
    €1.68
  • Add to cart
    Lyreco A4 Showtas, Polypropyleen (pak – 25 stuks)
    €2.58
  • Add to cart
    Lyreco Akte envelop gegomde klep met venster C4, venster links (doos – 250 stuks)
    €32.66
  • Add to cart
    lyreco Akte envelop Peel & Seal klep C5 (doos – 500 stuks)
    €28.50
  • Add to cart
    Lyreco Budget paperclips nikkel rond 32mm
    €0.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • 8
  • 9

ESFM Pernis Catering
T: +31 10 431 4004
E: PER-Huishoudelijke-Dienst@shell.com

 

 

ESFM kantoorartikelen
T: +31 10 431 1565
E: PER-postkamer-bibliotheek@shell.com

Navigatie
  • Home
  • Onze services
  • Catering
  • Kantoorartikelen
  • Meubilair
  • Menu’s
  • Contact
Over ons

Naast Shell Pernis & Moerdijk , draagt ESFM op 700 andere locaties, verspreid over heel Nederland, maximaal bij aan Workplace Wellbeing. Als betrouwbare kennispartner op het gebied van geïntegreerde facilitaire dienstverlening halen wij voortdurend het beste uit u en uw medewerkers. Van aankomst tot vertrek staan wij garant voor een excellente dienstverlening.

Hoe het werkt

Als medewerker van Shell Pernis, bieden wij u de mogelijkheid om online bestellingen te doen. U vult hiervoor eenmalig uw gegevens in en het systeem onthoudt deze voor een volgend bezoek. De kantoorartikelen en een aantal cateringproducten zijn op rekening. Voor het bestellen van de bureaustoelen is een werkordernummer nodig.